Wrong With Magic

The official WWM RPG
SalisaCristallized
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-12-2014 20:59

Bericht door SalisaCristallized » 26-11-2015 20:04

Afbeelding
Een schok van schrik schoot door Chelsey heen, toen ze een luide 'Hey' hoorde dreunen door de gang. Met een verschoten gezicht draaide ze zich om, naar de jongen die haar achteraan kwam.
Op de verontschuldiging van de jongen antwoordde ze vrij kort af. Ze gehoopte dat het niet zo kortaf klonk als dat ze dacht dat het eruit kwam. ''Oh, maakt niet uit.''
Ze staarde even kort naar de hand die naar haar uitgestoken werd. ''Chelsey... Neon.'' Waarom ze haar achternaam er gelijk bij zei wist ze niet, het kwam er gewoon mee uit.
Toen ze de hand van Martin vast pakte, kreeg ze een klein schokje. En na de hand een keer heen en weer geschud te hebben liet ze snel weer los.
Ze staarde even naar boven, naar zijn gezicht en er kwam een klein blosje op Chelsey´s wangen te staan.
´Waarom heb je mij eigenlijk uit gevraagt?´ (nadruk op mij) Flapte ze er zomaar uit.

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 14-12-2015 22:19

Afbeelding
Toen Guen hem vroeg om zich om te draaien, liep Drake ter plekke rood aan. Met een hoofd als een tomaat draaide hij zich om om zijn vriendinnetje wat privacy te geven. De gedachte dat ze zich achter hem stond om te kleden maakte hem overigens niet minder verlegen en niet minder rood in het gezicht. Hij probeerde maar zo veel mogelijk aan iets anders denken voordat de situatie verkeerd af zou lopen.
Toen hij geplons achter zich hoorde draaide hij zich wel om. Drakr keek toe hoe Guen's figuur soepel door het water bewoog. Hij vond het prachtig, een werkelijk uniqum. Dat was dan ook de reden waarom hij had meegenomen hier naar toe, en het was hem tot nu toe elke seconde waard geweest.
Toen ze zijn kant op kwam gezwommen hurkte hij neer. In volledige stilte luisterde hij hoe de kleine zeemeermin zong. Kort spookte de gedachte door zijn hoofd dat dit wel een ongelooflijk speciaal iets was, een zeemeermin die voor hem speciaal zong. Drake prees zichzelf de meest gelukkige jongen op de wereld. Hoewek hij het vroeger misschien niet altijd even gemakkelijk had gehad, vergat hij dat alles zo gauw hij bij Guen was en hij nu haar prachtige stem mocht horen.
"J-je hebt echt een h-hele mooie s-s-stem.." Stamelde en stotterde hij met enige moeite naar buiten.

Hij kwam weer overeind hit zijn gehurkte positie, trok zijn trui uit en liet zijn broek zakken (geen zorgen, Drakey was voorbereid, der zit keurig een zwembroek onder ;)). Vervolgens liet ook hij zich in het water zakken. Hij mocht dan wel geen zeemeermin zijn, als gedeeltelijk amfibie genoot hij er net zo veel van om in het water te.
Hij stapte voorzichtig Guen's kant op, en sloeg -nadat hij even moed had verzameld- zijn warme armen om haar frêle figuur. "Ik vind je echt heel leuk..." Mompelde hij zachtjes.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 14-12-2015 22:32

Afbeelding
Penelope zuchtte, niet zo zeer geërgerd, maar het was zeker een hopeloos geluid. Ze kon Mike's zin zelf wel afmaken in haar hoofd. Ze plofte neer op de stoel naast hem en keek uit op de stoelen tegenover hen.
"Ik weet ook niet precies waarom je dat moet ondertekenen. Misschien heb je ne misdragen, misschien ben je met de verkeerde mensen in contact gekomen of misschien heb je wel gewoon een krachtige ability. Kan allemaal, ze vertellen mij ook niet meer dan dit."
Nadat hij had ondertekend pakte ze de formulieren en de pen weer van hem over en stak ze terug in haar tas.
"Wat is je ability eigenlijk, als in vragen mag?" Enigszins nieuwsgierig keek ze opzij naar Mike. Wie weet had hij wel een levensgevaarlijke ability.
Penelope's ability zelf was niet zo gevaarlijk. Ze had gewoon een aantal rotgeintjes uitgehaald toen ze klein was, kreeg daardoor ruzie met de verkeerde mensen en was zo op de VOBP terecht gekomen. Desondanks had ze nooit echt iemand vermoord en was ze nooit de staat zelf tot last geweest, anders dan een zekere lange persoon die ook op de VOBP zat. Ze zat nu gewoon haar jaren uit op school. Als je op de VOBp afstudeerde had je tenslotte wel een prachtig diploma in de hand en een goede weg gelegd om je toekomst in te lopen.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 14-12-2015 22:51

Afbeelding
"Deden we volledige namen?" Die ellendige schuine grijns trok zijn gezicht weer op en zijn blauwe ogen lachten minstens even gezellig mee. "Martin Nikolai Demitrova dan maar." Vervolgde hij.

"Waarom ik jou heb uitgevraagd? Ik weet het niet precies, misschien omdat je nog geen vooroordelen en verwachtingen over me hebt omdat je nieuw bent? Of omdat je een meid met ballen lijkt te zijn?" Hij grinnikte kort, "niet te letterlijk uiteraard." Gevolgd door een speelse knipoog.
"Maar ik hoop niet dat je het erg vind, ik geloof dat ik je een beetje overviel met de vraag. Als je er op wilt terug komen mag dat uiteraard. Het is natuurlijk wat makkelijker om iemand één op één af te wijzen dan ten overstaan van een hele groep met mensen."
Hij haalde vluchtig een hand door zijn zo onderhand al weer slordige, zwarte haar en keek Chelsey aan. Achter de gewoonlijke puppy-blijdschap een hoopvolle blik, dat ze hem niet alsnog als een een baksteen zou dumpen. Dat zou tebslotte niet zo goed zijn voor zijn ego. Genoemd ego zou daardoor kunnen krimpen van formaat mount Everest naar formaat Empire State Building.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

Once_Upon_A_Time
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-12-2014 12:48

Bericht door Once_Upon_A_Time » 18-12-2015 09:22

Afbeelding

Na genoeg sprekende maar subtiele gezichtsuitdrukkingen om een woordenboek te vullen te hebben uitgewisseld met zijn vader (en misschien een paar niet zo subtiele blikken naar Dante's nek te hebben gestuurd) was de les eindelijk over.

Bruce liep het lokaal uit en zag een roze stuiterende bal pluis, wat het nieuwe meisje moest zijn. Met vastberadenheid en een vriendelijke glimlach liep hij naar haar toe.

"Hey, welkom op onze school, ik ben Bruce" zei hij.
"Uh, ik weet niet of je het al had gehoord, maar we hebben binnenkort het kerstgala," toen nam hij de stem aan van een docent en zei "date en aanwezigheid verplicht."
Weer met zijn gewone stem ging hij verder "Duss, wil je mijn date zijn voor het kerstgala?" Bruce gaf haar een knipoog en keek Dawn aan met een vragende, maar charmante, glimlach.
Afbeelding

SalisaCristallized
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-12-2014 20:59

Bericht door SalisaCristallized » 28-12-2015 13:53

Afbeelding
Chelsey luisterde naar Martin en besloot dat hij een punt had. Ze was hier nieuw en ze kende zo goed als niemand nog. Ze had ook nog geen roddels over mensen gehoord wat haar misschien op het verkeerde been zou zetten over de persoonlijkheid van iemand.
Ze haalde haar schouders mee instemmend op. ''Hum... true.''
Chelsey vond het wel leuk dat Martin dacht dat ze een meid met ballen was.
''Uit gevraag worden voor een gala op mijn eerste dag hier op school... nja, niet slecht.'' Grinnikte ze. Chelsey zag het wel zitten, met een speelse knipoog zei ze: ''Maak je maar geen zorgen hoor, ik zal je niet afwijzen. Zie ik je vrijdag dan voor de meisjes dorm?''
Ze zou Cynder later wel vragen wat precies het idee is van het kerst gala en wat slim is om aan te trekken. Want eerlijk gezegd had Chelsey niet zo'n soort event eerder gehad en ze wist niet goed wat te doen.

Sopje
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-09-2015 10:11

Bericht door Sopje » 26-02-2016 12:26

Afbeelding

Mike keek Penelope aan. Zou ik het vertellen? dacht hij. Hij vond z'n ability best wel beschamend. Bij volle maan verandert hij in een weerwolf. Mike had hier zeer veel moeite mee om dit te accepteren en om hiermee te leven. Hij kan nooit bij bekenden zijn 's nachts als het volle maan is. Mike moest altijd een excuus bedenken om niet te hoeven zijn met bekenden als het volle maan is. Tot nu toe is het altijd gelukt, maar hij is bang dat mensen binnenkort zijn ability gaan weten. Mike aarzelde om het te vertellen. "Wel... Het is best beschamend, maar alleen m'n vader weet nu nog m'n ability. M'n moeder weet het ook, maar zij is niet meer onder ons. E-Eigenlijk zou ik het zo willen houden, dat alleen zij het weten." zei hij. Mike keek snel weg en speelde met z'n vingers vanwege de zenuwen. Hij hoopt dat ze niet door gaat vragen.


Afbeelding

Sopje
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-09-2015 10:11

Bericht door Sopje » 28-02-2016 17:47

Afbeelding

Florian stond voor de school, net op het punt om naar binnen te gaan. Vandaag is z'n eerste dag om les te geven. Wat voor les hij geeft? Één van de exacte vakken, namelijk wiskunde. Florian kreeg twee weken geleden een brief binnen van de school. Niemand wist eerst af van z'n ability, en dat wilde hij zo houden. Hij heeft liefde voor klassieke piano muziek, en elke keer als hij een klassiek piano nummer luisterde, kon hij het meteen naspelen als hij piano ging spelen. Zonder te hoeven oefenen, kon hij foutloos het nummer spelen. Florian prefereert de klassieke muziek van Chopin, z'n favorieten zijn de "Ballade, No. 1 in G minor, Op 23.", "Étude in E minor, Op. 25, No. 5. (Wrong Note)" en "Étude in C-sharp minor, Op. 10, No. 4.". Hij heeft dit nooit gedeeld met anderen aangezien het natuurlijk beschamend is om als jongen zijnde te houden van klassieke piano muziek. Vandaar dat hij z'n ability verborgen heeft gehouden voor iedereen. Hij wist wel altijd wat voor ability zijn vrienden hadden, maar andersom, dat niet. Florian speelt alleen piano als hij thuis is, zonder iemand erbij. Hij houdt ervan om zelf te oefenen, maar hij geniet het meest van piano spelen als hij even naar een klassiek piano nummer luistert en dat dan meteen zelf zonder fouten na kan spelen. Hij heeft lang z'n ability voor zichzelf kunnen houden, maar op een dag, kreeg hij een brief binnen van de school waar hij nu zelf les gaat geven. Op de één of andere manier is iemand achter z'n ability gekomen en heeft dit doorgegeven aan de school. Hij heeft nog steeds geen idee wie dit heeft gedaan, maar hij schaamde zich dood toen hij de brief las. Waarschijnlijk heeft iemand hem horen spelen, toen hij dacht dat hij alleen thuis was. Hij zal nooit weten wie het was, maar hij had toch ooit hiermee moeten komen. Beter nu dan nooit.
Hoe dan ook, hij gaat les geven op de school. Florian is een ster in wiskunde, hij hielp z'n vrienden altijd met wiskunde als ze het niet begrepen. Volgens z'n vrienden moest hij later iets gaan doen met wiskunde en dus nu gaat hij ook werkelijk iets doen met wiskunde. In de brief stond namelijk dat er dringend een docent voor wiskunde nodig was, aangezien de vorige docent ontslagen was. Dit was een mooie kans voor Florian.
Florian zuchtte diep en keek naar z'n handen. Ze trilden helemaal. "Allemaal door de zenuwen..." zei hij zacht tegen zichzelf. Hij haalde diep adem en deed z'n borst vooruit. "Hier kom ik!" dacht hij en hij opende de deur om de school binnen te gaan.


Afbeelding

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 16-03-2016 09:46

Afbeelding

Dawn had zojuist het lokaal verlaten, op weg naar de aula aangezien de pauze blijkbaar was begonnen. Op haar weg daarheen werd ze onderschept door een jongen met bruin haar die zichzelf voorstelde als Bruce.
Ze keek hem nieuwsgierig aan na zijn verzoek en nam hem kort in zich op. Hij was lang, had een verzorgd uiterlijk en lieve ogen, en als ze dan toch blijkbaar naar dat kerstgala moesten, dan kon ze dat net zo goed doen met iemand die knap was, niet waar?
"Eh, ja, sure, ik ga wel met je mee?" ze glimlachte vriendelijk en knikte hevig waardoor haar blonde haar vrolijk op en neer deinde.
"Hoe laat kom je me halen?"
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 17-03-2016 14:56

Afbeelding

Martin grinnikte en negeerde bewust het gevoel van opluchting wat de mogelijke kans op afwijzing verving.
"Okay, top, het begint om 5 uur, dus dan kom ik je om tien voor vijf wel halen." Hij knikte ter bevestiging. Vervolgens bewoog hij zich naar Chelsey en drukte een kus in het midden van haar voorhoofd.
Hij draaide zich om, stak nog eenmaal nonchalant zijn hand op en liep daarna door naar gymzaal aangezien dat tenslotte het volgende vak was en de pauze praktisch was afgelopen. Daar aangekomen trof hij een papiertje aan de deur dat klas 1A zijn zwemkleding moest halen in de dorms en zich daarna naar de bovenste verdieping moest begeven.
Dus volgende hij eerder genoemde instructies op (dayumn wat is ie braaf) en ging naar de bovenste verdieping, al wetend wat hem en zijn klas te wachten stond.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

Plaats reactie