Wrong With Magic

The official WWM RPG
LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 17-03-2016 15:12

Afbeelding
Penelope schoot in de lach.
"Yo, gozer, als je het niet wilt vertellen hoeft dat niet. Maar ik moet je wel vertellen, we hebben een gozer op school die kan toveren met glitters en zelfs die is retetrots op zijn ability."
Ze bij de gedachte aan Fredward, unieke gozer was dat toch.
"Maar pas maar op hoor, hij kan er nare trucjes mee. Ikzelf kan van alles met mijn oven," ze keek hem aan en wees naar haar ogen, "waaronder Röntgen, ik kan technisch gezien iedereen in zijn nakie zijn als ik dat zou willen."
Ze ging weer rustig in haar busstoel zitten.
"Geen zorgen, ze leren je bij ons op school ook onder andere je ability te waarderen en onder controle te krijgen, het heeft al velen geholpen."
De bus kwam piepend tot halt voor een gietijzeren hek met daar achter het imposante gebouw van de VOBP.
"We zijn er," ze pakte Mike's hand en trok hem mee de bus uit, "okay we hebben zo meteen gym, maar een beetje anders dan normaal is mij verteld. Je kunt je bagage in het dormgebouw dumpen, dat is linksachter het schoolgebouw, en dan moet je je zwemkleding pakken en naar de bovenste verdieping van de school gaan. Ik ga nu even deze papieren inleveren en dan zul je me daar vanzelf tegenkomen."
Penelope klopte Mike op zijn schouder en ging daarna op weg om haar klusjes te voltooien.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

SalisaCristallized
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-12-2014 20:59

Bericht door SalisaCristallized » 18-03-2016 20:04

Afbeelding
Chelsey's gezicht liep rood aan toen ze een kusje op haar voorhoofd gedrukt kreeg. Starend keek ze hoe de jongen weg liep. ''Was dat zojuist echt gebeurt?'' dacht ze tegen zichzelf. Dat zag ze niet aan komen. Langzaam verscheen er een grijns op haar gezicht. ''Niet slecht...'' zei ze zacht hardop. Met een hupje draaide ze zich om en liep terug naar de aula, daar at ze ergens op een random stoel haar lunch op. Toen de bel ging schok ze wakker uit haar eigen wereldje. Wat voor les had ze nu eigenlijk? Ze viste haar mobiel uit haar tas en checkte haar rooster. Gym... een korte zucht verliet haar mond. Het lag eraan wat ze gingen doen of ze het leuk ging vinden of niet.
Aan gekomen bij de Gymzaal zag ze al wat leerlingen staan. Ze leken naar iets te staren en Chelsey drong zich er tussen door om te zien wat het was.
Het was een briefje met daarop geschreven dat ze hun zwemkleding moesten gaan halen en dan naar de bovenste verdieping moesten gaan. ze gingen dus zwemmen, nam chelsey aan. Dit vond Chelsey eigenlijk zo erg nog niet, zwemmen was best leuk. ''Wacht ff, zwemkleding...?'' zei ze zacht. Had ze dat uberhaupt wel mee? ''Naja...'' Ze haalde haar schouders op, wat maakt het uit, ze had haar kladblokje mee en dat was het belangrijkst. Ze kon zo een leuke, gepaste bikini ontwerpen en uit het papier toveren. En ze begaf zich naar de bovenste verdieping. Daar aangekomen wachtte ze op die dingen die komen zouden, terwijl ze al wat schetsjes aan het maken was voor een bikini.

Once_Upon_A_Time
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-12-2014 12:48

Bericht door Once_Upon_A_Time » 19-03-2016 09:38

Afbeelding

Na afscheid te hebben genomen van Dante, liet Lizz zich goedwillig meesleuren door Nicole naar de kantine. Toen de vraag eenmaal kwam was ze niet verrast, aangezien ze wist dat ze het ooit moesten vragen, al had ze verwacht dat Rachelle het eerder zou vragen dan Nicole. Ze keek Nicole aan met een net zo brede grijns als zij op haar gezicht had.

"Dat was Dante. We moesten samen werken voor dat dierentuin-project een paar weken geleden."

Ze liep richting de richting de rij om haar lunch te halen, schijnbaar klaar met her gesprek. Na maar een paar stappen gezet te hebben draaide ze zich echter weer om. Een grijns, zo breed dat zelfs de Cheshire cat onder de indruk zou zijn, verscheen op haar gezicht.

"Hij is ook mijn vriendje sinds de vakantie en mijn charmante date voor het kerstgala"

Ze keek haar vriendinnen verwachtingsvol aan, nieuwsgierig naar hun reactie, toen ze haar mobieltje voelde trillen. Ze viste het apparaat uit haar jaszak en zag dat het Bruce was die haar belde. Ze draaide zich om naar haar vriendinnen en tilde haar wijsvinger naar haar mond in het universele gebaar voor stilte, waarna ze een raar hand zwaai gebaar maakte, wat wacht even betekende. Daarna nam ze haar mobiel op.

"Hey, Brucie, what's up?" Vroeg ze.

"Het dak." Was het droge antwoord.

"Haha, erg grappig hoor, maar waarom bel je?"

"Ik bel je om te vertellen dat deze jongen hier een date heeft voor het kerstgala." Zei Bruce met een hint van trots in zijn stem.

"Echt waar, wie?!

"Ik voel me beledigd dat je hier zo verbaasd op reageert," zei Bruce in een nep verontwaardigde stem, "maar ze heet Dawn, ze is nieuw hier, dus misschien ken je haar niet maar ze is het meisje met de roze staarten. Ik heb haar net verteld dat ik haar om tien voor vijf zou ophalen en heb afscheid van haar genomen."

"Oh, leuk, maar ik moet ophangen, ik denk dat Nicje en Rachie iets willen zeggen, laterz."

"Tschüs!"

"Dat was Bruce, blijkbaar heeft hij nu ook een date voor het gala." Zei Lizz terwijl ze haar telefoon wegstopte en zich weer naar haar vriendinnen wendde.

----------------------------------------

Na dat de pauze was afgelopen liep Lizz naar de gymzaal en weer terug naar haar dorm om haar bikini te pakken en een handdoek voor de zekerheid, waarna ze weer liep naar de locatie waar ze moest zijn volgens het briefje.
Afbeelding

Jewel's
Berichten: 52
Lid geworden op: 12-12-2014 09:57

Bericht door Jewel's » 20-03-2016 13:07

Afbeelding

(Kirst, als u het niet eens bent me het meesleurgedeelte, dan laat ik Kay alleen rennen naar de bovenverdieping)

Kay zwaaide vrolijk naar Tyler toen hij binnen kwam met een brede glimlach op zijn gezicht. Kay was zo vrolijk, dat hij genoeg energie had om de Atlantische Oceaan over te kunnen lopen. Het koste hem maar al te veel moeite om zijn energie binnen te houden en op normaal tempo te bewegen. Hoe dat kon net nadat hij voor de zoveelste keer was afgewezen door een meisje? Het was tijd voor gym, het enige vak waar Kay echt plezier in had, en niet zo'n beetje ook.
Toen Kay over de gang liep op weg naar Tyler, kwam hij een mededeling op papier tegen over de gymles. Ze moesten zwemkleding halen en zich naar de bovenste verdieping begeven. Kay was goed in zwemmen, hij haalde altijd de snelste tijd(hoe zou dat nou komen? XP), en hij vond het een leuke sport. Kay vond alle sporten leuk, behalve denksport, want daarvoor moest hij nadenken, en dat was ongeveer de enige plek in zijn lichaam die niet erg snel was.
Het was iets waarvoor zijn ouders hem zelfs hadden laten onderzoeken. Dat had hij verdrongen. Maar de uitkomst van het onderzoek wist hij nog wel. Omdat zijn hersenen zo ontzettend veel capaciteit besteden om zijn lichaam stabiel te houden, is hij dusdanig slecht in studeren. Kay leert eigenlijk z'n hele leven door te leven in de echte wereld. Wat de wortel van 3475 is, dat is toch niet belangrijk. Talen leren is praktisch onmogelijk, evenals exacte vakken. Alleen dingen die hem interesseren blijven hangen, zoals bijvoorbeeld regels van basketbal en honkbal, en geschiedenis ook wel. Waarom hij dan in godsnaam een MG profiel heeft? Omdat het van zijn ouders verwacht wordt, en hij toch wel in zekere zin zijn best wil doen om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn broer's presentaties.
Kay leefde voor sport, als iemand hem dat zou afnemen, dan was hij niemand meer. Gelukkig had hij al bijna een beste vriend voor het leven genaamd Tyler, en daardoor kreeg zijn leven meer betekenis. En nu hadden ze de eerste gymles samen. Het kon niet beter. De kans om uit zijn dagdroom te komen, gaf Kay Tyler niet. Of Tyler hem had zien aankomen lopen, wist Kay niet, maar het was zeker dat Tyler gemerkt had dat Kay hem meegesleurd had naar de dorms om zwemkleding te halen(ook voor T, no worries). En hem vervolgens meegesleurd had naar de bovenste verdieping.
"T, ik heb d'r zo veel zin in, we gaan wel een wedstrijdje doen toch? Toch?!" zei Kay toen hij Tyler eindelijk weer op zijn benen had gezet. Kay kon zichzelf bijna niet in bedwang houden. Hij wilde springen, rennen, springen en rennen.
"Geen zorgen T, ik zal niet valsspelen."
Hij keek Tyler afwachtend op een reactie aan terwijl hij een reserve zwembroek in zijn hand drukte, want Kay had geen idee waar Tyler's zwemkleding lag. Dus had hij zijn periwinkle blauwe ballenknijper gepakt voor Tyler.
Afbeelding

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 28-06-2016 13:50

Afbeelding
Tyler liet zich braaf meesleuren door Kay. Hij voelde zich een buitengewoon geduldig mens op dit moment. Maar, feit was, het was vermoeiender om zelf van locatie tot locatie te komen, en als iemand hem meetrok dan scheelde dat weer werk.
Toen hij merkte dat ze moesten gaan zwemmen slaakte hij een diepe zucht. Hij keek er helemaal niet naar uit om zich om te moeten kleden ten overstaan van de andere jongens van de klas, en al helemaal niet in de belachelijke speedo die Kay in zijn drukte voor hem had meegenomen.
Zonder een woord te uiten duwde hij de ballenknijper terug in Kay's handen en griste de normale zwembroek eruit. Hij wilde niet eens weten waarom Kay een ballenknijper bezat.

Ondertussen kwam de docent al van achteren aangelopen met de sleutels in zijn hand. Na een aantal keer nutteloos de sleutels in het sleutelgat te hebben gestoken kwam hij tot de conclusie dat de deur al van het slot was, en smeet deze dus nonchalant open.
"Nou, jongens en meiden, dit word de eerste zwem-gymles van het jaar, gaan jullie je maar omkleden in de kleedkamer-" Hij werd afgekapt door het gefluit van een zekere reus die een jong stelletje gezellig saampjes in het zwembad zag zitten.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 28-06-2016 13:57

Afbeelding
"Oh wauwww, onze Lizzie heeft een vriendje!" Was het commentaar Rachelle leverde, waarbij ze het meest derpy hoofd trok wat ze kon bedenken.
"Naja, nu Nicje en ik nog, en de kunnen we double, nee trio.. nee Trouble Daten! Ja, trouble daten is een goeie term ervoor." Ze grinnikte zachtjes.

"Ik kreeg net overigens een whatsappje dat we gaan zwemmen met gym, dus Nicje en ik moeten even onze bikini's gaan halen. We zien je zo Lizz!" Rachelle glimlachte, pakte Nicole's hand en liep zo gezellig terug naar de dorms.
"Okayy, dus wat gaan we doen qua bikini? Sexy Amerikaanse vlag, om mijn roots te showen?" Mompelde ze terwijl ze door haar la met bikini's (alleen met een tekort aan stof) heen zocht.
"Dat zal wel goed zijn lijkt me. Kom je Nicole? Anders komen we veel te laat, en we moeten natuurlijk wel even naar boys en hun blokjes kijken." Ze gaf een speelse knipoog aan haar beste vriendin.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

LeKirst
Site Admin
Berichten: 253
Lid geworden op: 30-07-2013 14:44

Bericht door LeKirst » 28-06-2016 14:19

Afbeelding
Nadat zijn les was afgelopen, was Aemon van plan terug naar Chase te gaan. Hij had zijn collega voor het afgelopen uur niet meer uit zijn hoofd kunnen krijgen, en was eigenlijk van plan de ander uit te nodigen om mee te gaan kijken bij de zwemles van zijn klassen. Waarom? Omdat het nooit kwaad kan om naar leuke jongens te kijken, ook niet als desbetreffende jongens hetero, minder jarig en je leerlingen zijn. Kijken kan geen kwaad. Beetje gay is okay.
Maar hij werd onderweg gestopt toen hij een figuur met rood haar school binnen kwam gelopen. Was dat de nieuwe wiskunde leraar? Aemon had gehoord dat er op dezelfde dag als hij ook een nieuwe wiskunde leraar zou starten. Dan was hij wel een paar uur te laat als hij nu pas aan kwam.
"Goeiemorgen." De scheikundeleraar groette hem, een norse uitdrukking op zijn gezicht in contrast met zijn lange roze haar.
Afbeelding
Wrong With Magic
-Objectifying men since 2011

SalisaCristallized
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-12-2014 20:59

Bericht door SalisaCristallized » 29-07-2016 16:45

Afbeelding

Er ging een kilte over Cloud heen toen Edurne haar hand door zijn haar haalde, waarom wist Cloud niet, maar hij was in ieder geval blij dat ze ja tegen hem had gezegt en dat maakte hem weer warm van binnen. Met dit warme gevoel groette hij Edurne gedag. ''Tot vrijdag dan.''
Cloud liep terug naar Sam en nam hem mee naar de aula om wat te gaan eten. Toen de bel ging liepen ze samen naar de gymzaal toe alleen maar om daar te ontdekken dat ze weer terug naar de dorms konden om zwemkleding de halen. Terug bij de dorms had Cloud Sam vriendelijk gevraagd of hij een zwembroek mocht lenen omdat hij er (nog) niet een had. Wachttend op Sam zag Cloud zijn bebloedde T-shirt, die in een nog natte handdoek gewikkeld was, nog op zijn bed liggen. ''Oh ja...'' Het nare gevoel kwam weer naar boven en de vage geur van bloed in de lucht maakte hem misselijk. Snel pakte hij het pakketje op en liep richting het washok. "Wacht ffen, zo terug.'' Riep hij tegen Sam. Cloud dumpte snel het viese shirt met de handdoek in de lege wasmachine en zette deze aan. Daarna liep hij terug naar de kamer en ging vanaf daar samen met Sam richting het zwembad. Daar wachtten op de rest van de mensen om daarna met de les te beginnen.

Once_Upon_A_Time
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-12-2014 12:48

Bericht door Once_Upon_A_Time » 21-10-2016 13:56

Afbeelding

"Nou dat ging beter dan verwacht" dacht Lizz, zolang Rachelle nog Derpy gezichten maakte was alles prima. Ze nam afscheid van Nicje en Rachie nadat ze haar hoofd schudde met een kleine grijns om Rachelle's opmerking.

"Trouble daten" mompelde ze nog een keertje nadat ze afscheid had genomen en naar de kleedkamers liep. Eenmaal in de kleedkamers trok ze haar zwart met wit gestreepde bikini aan (in een kleedkamer hokje of allemaal in een grote kleedkamer?) en liep ze naar het zwembad om op de rest te wachten.
Afbeelding

Jewel's
Berichten: 52
Lid geworden op: 12-12-2014 09:57

Bericht door Jewel's » 21-10-2016 14:44

Afbeelding
Nu zag iemand Guenevere voor wie ze echt was en vulde de leegte in haar hart, ontstaan door de haat van de personen die haar lief zouden moeten hebben.
Voordat ze het doorhad, drukteze zachtjes haar lippen tegen die van Drake en gaf hem een vlug kusje. Meteen daarna staarde ze naar de golven in het water, te nerveus om Drake aan te kijken. Guen kon Drake geen antwoord geven door middel van woorden. Haar impulsieve reactie moest genoeg zijn.
Het sprookje van deze kleine zeemeermin was echter maar van korte duur. Ze hoorde gefluit en stemmen van achter haar komen. Ze klampte zich vast aan Drake. Haar grip verstevigde rond Drake’s armen. Guenevere begon te hyperventileren. Ze mochten haar niet zo zien, anders was het over. Dan was het of terug naar haar verschrikkelijke leven of, wat veel waarschijnlijker was, de dood. En ze wilde niet op een operatietafel in een ruimte vol wetenschappers aan haar einde komen.
Tranen sprongen in haar ogen en ze keek Drake angstig aan. De wanhoop was nabij, ze wilde hem niet kwijt nu, niet nu al.
Afbeelding

Plaats reactie